Ile można wycisnąć z silnika 1.8T + K04 ........?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BioBogon
    Elegance
    • 2005
    • 921

    #26
    , moja wersja to:
    1. k03s nie jest taka sama jak k04-01 i może to i hybryda, jak zwał tak zwał
    2. K04-01 ma część ciepłą, czyli tą napędzaną spalinami taką jak k03s, więc można ją tam podłączyć plug&play
    3. K04-01 ma inną część zimną niż k03s, czyli trzeba wymienić przepływkę i rurę do turbo oraz rurę do intercoolera
    4. Co do tego gdzie montowali k04-01 to już sam zgłupiałem, ale prawie 100% pewny jestem, że jest to seryjna turbina i nie jest to jakaś samoróbka pt. połowa z takiej a druga połowa z innej.

    Asem w temacie nie jestem i jest to moja interpretacja tego co usłyszałem, gdy kolega chciał rozgrzebać silnik 1.8T AUQ w swoim Leonie.

    Peace!
    Leon FR 2.0TDI 170KM

    Komentarz

    • imported_Grześ
      Classic
      • 2006
      • 8

      #27
      , ma racje ko3s siedzi w silnikach poprzecznych wersje 180km a k04-01 siedziala w audi s3
      na ko3s z dolotem da sie wycisnoc 210 215 km
      na k04-01 ponad 220 km

      michu, jak chcesz załozyc k04-01 musisz wymienic cooler dolot do turbo wtryski no i strojenie , co do przepływki to nie wiem do konca ale chyba nie koniecznie trzeba wymieniac

      Komentarz

      • EŁ
        L&K
        • 2004
        • 1168
        • Octavia III (5E3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #28
        co do przepływki to słyszałem o opcjonalnej wymianie samej obudowy.........zesztą we wrzesniu pzrystepuję do wymiany k03 s na k04-01 to sie okaże co tak naprwde trzeba wymienić....ja obstawiam IC, część dolotu, wtryski prznajmniej na te od leona ( moze wieksze?) + dokończe wydech ( dp + inny kat.) i mysle ze ok 230 KM bedą osiągalne......zastanawiam sie tylko czy bedzie konieczna korekta tego programu który mam obecnie...... :roll:

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #29
          , tyś jest szczęściarz ja nie moge kata wyp.... dwie sondy almbda ale pracuje nad tym

          Komentarz

          • imported_Grześ
            Classic
            • 2006
            • 8

            #30
            djczas, to wszystko zalezy od auta rok ma znaczenie po 2002 były bardziej restrykcyjne emisje spalin , u mnie w clubie 2 osoby wycieły kata a maja 2 sondy i nic im sie nie pali auto jezdzi , wazne podobno jest odpowiedznia odległosc i ukierunkowanie sond , zawsze mozna wstawic sportowy kat napisz do MG i sie wyjasni

            , raczej bez korekty sie nie obedzie omga wystapic rozne bledy
            co do wtryskow to muszisz klasc albp od cupry r audi tt lub s3 wersje 225km sa to 380cm

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #31
              Grześ, ppróbowałem i problem był bo głupiał samochód myslałem nad czymś takim co mi mówił mateusz z GT serwis w krakowie o emulatorach sond lambda

              Komentarz

              • mammoth
                Drive
                • 2005
                • 81

                #32
                z silnika 1,8 20VT 150 robi sie 230KM na K04-01, wtryskach 380tkach, wzmocnionej seryjnej pompie paliwa, IC z orurowaniem, wydech, i dobrym programie...

                K04-01 pasuje pod kolektor z K03s

                seryjne zeliwne kolektory z S3/TT 225/leon cupra R to wyjatkowe tandety ktorym nierzadko dane jest peknac...

                takie rzeczy jak sprezarki K04-01 / K04-02 / K04-023 czy wtryski 320cc i 380cc i wiele innych sa powszechnie dostepne u mnie...

                generalnie octavia Krzyska to jeszcze nie ostatnie slowo w sprawie mozliwosci K04-023... a co do zywotnosci to sie jeszcze okaze ale na pewno nie mozna zakladac ze bedzie porownywalna z turbina nieobciazoną...
                www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                Komentarz

                • imported_Grześ
                  Classic
                  • 2006
                  • 8

                  #33
                  djczas, wczoraj smigalem leonkiem bez kata ktory rowzniez miał ten sam problem co ty , obecnie jest wstawinoa rura i wszystko gra :twisted: dokonał tego Unitronic

                  Komentarz

                  • EŁ
                    L&K
                    • 2004
                    • 1168
                    • Octavia III (5E3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez mammoth
                    z silnika 1,8 20VT 150 robi sie 230KM na ...... wzmocnionej seryjnej pompie paliwa, ..
                    co masz na mysli?

                    mi sie wydawało że zapodaje sie pompę od leona cupry r co najwyzej.....o ile to wogule nie sa takie same pompy? ...nie rozeznaje sie w tych pompach wogule..... :P

                    Komentarz

                    • mammoth
                      Drive
                      • 2005
                      • 81

                      #35
                      pomy w 150tkach nie zawsze sa w stanie obsluzyc taka ilosc przelewanego paliwa...

                      np w TT'kach 150tkach z konca produkcji mompa jest wydajniejsza niz w np w 150tkach golfach GTI
                      www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                      Komentarz

                      • cieq
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 745
                        • Octavia I (1U2)
                        • AGU 1.8 20VT 150 KM
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #36
                        mammoth interesuje mnie moc "na codzień" rzędu ~200KM, co będzie mi potrzebne oprócz K04? Nie ukrywam, że chciałbym zrobić to możliwie najniższym kosztem. Silnik 1.8T AGU...
                        www.pinkbike.com

                        Komentarz

                        • mammoth
                          Drive
                          • 2005
                          • 81

                          #37
                          moc rzedy 200KM mozna osiagnac na K03s i wtryskach 320tkach, dobry wydajny cooler i odrobine luzniejszy wydech... no i oczywiscie bezpieczny program... niezapomnij tez o nowych uszczelkach i srubach...
                          www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                          Komentarz

                          • cieq
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 745
                            • Octavia I (1U2)
                            • AGU 1.8 20VT 150 KM
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            #38
                            A nie bezpieczniej byłoby na mało obciążonym K04? :roll:
                            Z jakimi mniej więcej kosztami trzeba sie liczyc? ~4-5 tys zł?
                            www.pinkbike.com

                            Komentarz

                            • mammoth
                              Drive
                              • 2005
                              • 81

                              #39
                              mozna zamiast K03s zalozyc K04-01 ale latwiej i taniej jest znalesc K03s niz zdrowe K04-01

                              koszt na gotowo ze strojeniem obstawialbym w granicy 5-7tys zl na k03s
                              na k04-01 7-8tys zl
                              www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                              Komentarz

                              • cieq
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 745
                                • Octavia I (1U2)
                                • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #40
                                A sama turbina K03s ile by kosztowała u Ciebie?

                                Rozumiem że K03s to O RS, Leony 180'tki i TT 180'tki, czyli montaż takiej turbinki do zwykłej 150'tki teoretycznie powinien być prostszy i mniej kosztowyny niż K04? A może nawet plug&play? :roll:
                                www.pinkbike.com

                                Komentarz

                                • mammoth
                                  Drive
                                  • 2005
                                  • 81

                                  #41
                                  nie jestem do konca pewien czy kolektor w K03 i K03s jest taki sam...

                                  kolektor od K03s mam, a wtryski 320tki i K03s tez powinny sie znalesc...

                                  p.s. wszelkie pytania co do cen zakupow i wszystkim co nie zwiazane jest z tym tematem prosze kierowac na priva lub pod numer telefonu...
                                  www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                                  Komentarz

                                  • EŁ
                                    L&K
                                    • 2004
                                    • 1168
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    #42
                                    jest taki sam..przynajmniej u mnie tak było.....po padnieciu k03 wsadziłem k03s z leona..koszt ok 1400 zł za regenerowana w Unitronicu ( zrobiła juz ponad 40 tys km i cały czas ma sie dobrze wiec chyba nie jest tak zle z tymi regenerowanymi...przynajmniej nie wszędzie :wink: )...+ w miare bezpieczny program....na seryjnych wtryskach i seryjnym całym wydechu wyszło 195KM...potem zrobiłem czesc wydechu na 2,5 " ( zostawiłem seryjny DP bo planowałem załozenie k04) i chodzi odrobinke lepiej..ale juz nie hamowałem autka......tak wiec mysle za na 200KM spokojnie wystarczy ko3s + luźniejszy wydech i dobry program..potem mozna mysleć o wydajniejszym IC ale na seryjnym tez można na poczatku jezdzić tylko bedzie autko szybciej puchło w cieplejsze dni....

                                    Komentarz

                                    • mammoth
                                      Drive
                                      • 2005
                                      • 81

                                      #43
                                      no i na mikrym seryjnym IC auto zupelnie nie jedzie gorą... a przeciez to najbardziej sie liczy przy szybkiej jezdzie...
                                      www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

                                      Komentarz

                                      • cieq
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 745
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                        #44
                                        a jak takie zestawienie jak u Ciebie spisuje się na codzień? Masz FMIC'a?
                                        www.pinkbike.com

                                        Komentarz

                                        • EŁ
                                          L&K
                                          • 2004
                                          • 1168
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                          #45
                                          mamooth zgadza sie...ja tylko mówię ze przy takim zestawie można jezdzić na seryjnym FMIC ...natomiast słyszałem ze przy montażu k04 zostawienie seryjnego coolerka zaczyna byc juz niebezpieczne dla silnika...ale nie znam sie na tym wiec niebardzo sobie wyobrazam co moze być groźne.....zbyt ciepłe powietrze?


                                          jak sie spisuje?....samochód jest traktowany normalnie, jezdzi codziennie i to sporo,przez 2 lata nie miałem żadnych problemów z autkiem oprócz jednego przypadku kiedy padł N75 i zaczeło mi ładować ponad 2 bary a wskaznik miałem nie podłaczony jeszcze ops: ..ale co to była za jazda :lol: ..autko ładnie równomiernie przyspiesza, nic nie szarpie, osiagi zadowalajace ( do czasu :lol: ), puchnie na górze i po ostrzejszej jezdzie ale to wina mikrego coolerka......ale juz sie przyzwyczaiłem do osiagów i wg mnie nie jedzie wiec planuje zapodac siakieś k04 i troszke je pociagnac w góre......

                                          Komentarz

                                          • cieq
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 745
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                            #46
                                            Duża różnica na + w porównianiu do serii?
                                            www.pinkbike.com

                                            Komentarz

                                            • EŁ
                                              L&K
                                              • 2004
                                              • 1168
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez cieq
                                              Duża różnica na + w porównianiu do serii?
                                              masz serie 150 KM?...zrób sobie na poczatek dobry program...zoabzcysz róznice i zobaczysz jak szybko bedziesz chcial wiecej :wink:

                                              Komentarz

                                              • perfex
                                                L&K
                                                • 2005
                                                • 1117

                                                #48
                                                Zamieszczone przez
                                                w miare bezpieczny program....na seryjnych wtryskach i seryjnym całym wydechu wyszło 195KM...potem zrobiłem czesc wydechu na 2,5 " ( zostawiłem seryjny DP bo planowałem załozenie k04) i chodzi odrobinke lepiej..ale juz nie hamowałem autka......tak wiec mysle za na 200KM spokojnie wystarczy ko3s + luźniejszy wydech i dobry program..potem mozna mysleć o wydajniejszym IC ale na seryjnym tez można na poczatku jezdzić tylko bedzie autko szybciej puchło w cieplejsze dni....
                                                Ja mam luzniejszy tlumik koncowy, dolot do turbinki i program. Wyplulo 192KM (moment 280-2 jak pamietam). Jezdzi dobrze, program zrobiony tak zeby nie "kopal" momentem tylko ciagnal rownomiernie i tak jest :szeroki_usmiech Jestem zadowolony.
                                                Jezeli bede tym autem dalej jezdzil to cos trzeba bedzie dalej modzic, ale jezeli sie zdecyduje to ide na minimum 250km :twisted:
                                                Pozdrawiam
                                                perfex

                                                Octavia HTP

                                                Komentarz

                                                • cieq
                                                  Rider
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 745
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                  #49
                                                  Koledzy obaj mówicie o tajemniczym "dobrym programie", prosto z mostu: u kogo mam robić?
                                                  www.pinkbike.com

                                                  Komentarz

                                                  • QBA
                                                    RS
                                                    • 2004
                                                    • 2646

                                                    #50
                                                    Wedlug mnie Unitronic w Wawie. Duzo osob psioczy na Poniedzialka (niestety wiekszosc nawet u niego nie byla), ale ja jestem zadowolony. Z 1.8T spokojnie mozna jechac do niego

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...